Auteur Topic: House Netherworld verwoest door brandstichting  (gelezen 4493 keer)

Vrag

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
    • The Source
House Netherworld verwoest door brandstichting
« Gepost op: 18 januari 2021, 09:14:18 »
Het huis van Joe Netherworld, tot aan zijn dood vorig jaar Magister in de Church of Satan, is na brandstichting verwoest. Joe woonde in het zgn. 'Witchcraft District' (waar ook o.a. Peter Gilmore woont) en had zijn huis helemaal ingericht als een soort spookhuis. Met Halloween kwamen mensen van ver om zijn huis te bezichtigen. Na zijn dood hebben zijn nabestaanden het huis op dezelfde manier onderhouden. Helaas was iemand het daar niet helemaal mee eens. Op videobeelden is te zien dat iemand met twee jerrycans de boel in de hens steekt. Vermoedens zijn dat de dader een spiritueel motief had. Wat me niet zou verbazen, aangezien ik de laatste tijd vaker dingen zie, hoor en lees die me doen denken aan de Satanic Panic in de jaren '80 en '90. Laten we hopen dat we niet opnieuw zo'n periode tegemoet gaan.

https://eu.poughkeepsiejournal.com/story/news/local/2021/01/15/poughkeepsie-arson-satanists-mourn-loss-halloween-house/4178187001/








B.

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re: House Netherworld verwoest door brandstichting
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2021, 16:37:18 »
Wat eeuwig zonde zeg. Wat zou de wereld toch een mooiere plek zijn als iedereen zich met zijn eigen ding bezig hield, zonder anderen hierbij tot last te zijn. Leven en laten leven

Black

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: House Netherworld verwoest door brandstichting
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2021, 20:16:58 »
Eeuwig zonde.