Auteur Topic: Satanistjes  (gelezen 16999 keer)

Killuminati

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Satanistjes
« Gepost op: 11 oktober 2018, 17:54:32 »
Dus ik vraag me echt af wat satanisme nou precies inhoud. Je hoort er zo veel verhalen over dat ik het wel is van een echte satanist wil weten. Wat is het doel of nut er van. En wat is er anders aan de vrijmetselaars en de illuminati want dat zijn ook satanisten. Is het dan allemaal 1 pot nat? En waarom is het anders dan de bijbel of al die andere boeken.

timbooo1

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: Satanistjes
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2018, 09:57:29 »
Ik moet eerlijk zijn maar ik vind dit best een komische vraag. Ik zou zeggen dat je je iets beter had kunnen verdiepen in Satanisme voordat je deze dingen gaat vragen. Waarom verdiep je je niet in de 'Satanic bible' Koop er een en verdiep je erin. Ik zou hem niet online gaan opzoeken en gratis lezen. Want dat in zichzelf heeft al dingen die tegen het satanisme inwerken. Maar informatie inwinnen kun je altijd.

Ik zou zeggen doe wat je niet laten kan en misschien is het een goed idee om een keer naar Amsterdam te gaan om andere Satanisten te ontmoeten? Er is nota bene een kerk daar.

Mvg,

Een satanist at heart.

Marco Schnipper

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re: Satanistjes
« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2018, 15:01:12 »
ik ben nu ook al satanist bekeerd en ik heb zelfs the satanic bible gelezen wat ik via internet besteld had en bij mij is ook diep inspireert en ik ben zelf ook homoseksueel en ik ben erg trots op en ik ben ook blij om als satanist te leven!
ik heb ook begrepen dat ik zelfs een soort god ben als satanist en dat vind ik geweldig.  :)

Selma

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
  • The only risk is that you go insane
    • Bekijk profiel
Re: Satanistjes
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2019, 20:13:11 »
Hallo allen,
Misschien voor de meeste een domme vraag maar ik zou mij heel graag aanmelden om naar de informatie avond van de Satanskerk in Amsterdam te gaan. De website geeft links aan die niet werken en ik vraag me af hoe ik in aanmerking kom of waar ik mij kan aanmelden?

Lucifer

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 680
    • Bekijk profiel
Re: Satanistjes
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2019, 20:42:45 »
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de informatieavonden nog worden gehouden.
Maar je kan de Kerk van Satan proberen te mailen op info @ kerkvansatan.nl

Incarlum

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re: Satanistjes
« Reactie #5 Gepost op: 7 september 2019, 01:48:44 »
Hallo schatjes,

ben een satans liefde kind. en wil sex met Satan. Wie kan mij verder helpen? kusjes.

Lucifer

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 680
    • Bekijk profiel
Re: Satanistjes
« Reactie #6 Gepost op: 3 oktober 2019, 23:53:59 »
Wat voor hulp denk je precies nodig te hebben
Incarlum ?